PART TIME ÚČETNÍ - zadávání faktur, 250 Kč

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Máte zkušenost se zpracováváním faktur a jejich zadáváním do systému?

Ovládáte angličtinu alespoň na mírně pokročilé úrovni (především písemnou formou)?

Máte zájem o part-time na 20 hodin týdně?

Pokud ano, neváhejte reagovat na tuto pracovní pozici!

Pracovní náplň

  • Zpracovování vyúčtování vedlejších nákladů za služební cesty
  • Práce se systémem Navision a DMS systémem
  • Zodpovědnost za zpracování přijatých faktur
  • Příprava reportů

MOŽNOST HOME OFFICE!

Nástup: IHNED

Flexibilní docházka 20h./týdně, konkrétní dny a časy dle domluvy.

Lokalita: Praha 4

Mzda dle zkušeností: 200 - 250 Kč

NABÍZÍME

  • Home office po zaučení
  • Flexibilní pracovní doba

POŽADUJEME

  • Vhodné i pro matky na mateřské dovolené
  • Zkušenost s účtováním faktur
  • Znalost anglického jazyka na úrovni B1 (především písemnou formou)
  • Znalost českého nebo slovenského jazyka na pokročilé úrovni
  • Orienta na detail a týmový hráč
  • Znalost účetních systémů Navision a DMS výhodou

DALŠÍ POŽADAVKY

  • angličtina (B1 - středně pokročilý)
  • čeština (C1 - aktivně)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 650

Kód: 13-7-349390

Místo práce: Praha

Typ úvazku: brigáda

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 200 - 250 Kč/hodinu



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2020 KARIERA.CZ s.r.o.