Client Support with GERMAN – flexible working hours! (20-28-312899/KA)

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Take advantage of this unique opportunity to work in a Pharma company, which will provide you with a steady career and great package of benefits – flexible working hours, possibility of home office, friendly working environment, etc.

Responsibilities

    • Providing the highest level of customer service excellence to customers
    • Managing order management process for customers within the pharmaceutical/medicine division
    • Ensuring that customers´ needs are met in a timely and professional manner
    • Order processing in an accurate and timely manner
    • Maintaining and update individual customer forms, ensuring that all information is accurate
    • Maintaining knowledge of company products and customer service processes

POŽADUJEME

    • Advanced level of English and German
    • Experience in a call centre environment or any other customer service venue is an advantage
    • Superb communication and organizational skills
    • Proactive attitude in the workplace

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Kontakt: Chroustovská Iveta

Kód: 20312899

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2019 KARIERA.CZ s.r.o.